Întrebări frecvente

Cum comand?

Pentru a realiza o comandă pe site-ul nostru, accesați pagina produsului dorit, selectați culoarea lentilelor iar mai apoi apăsați butonul "Adaugă în coș".

Odată ajunși pe pagina coșului de cumpărături, citiți secțiunea Termeni și Condiții, bifați căsuța aferentă acestora și apăsați butonul "Finalizează comanda" sau unul dintre butoanele pentru check-out rapid (ShopPay, ApplePay, GooglePay).

Pe pagina de check-out, introduceți datele de facturare și livrare, alegeți tipul de plată și livrare dorit, verificați încă odată toate detaliile și apoi finalizați comanda.

Care sunt tipurile de plată și livrare acceptate?

Puteți alege plata ramburs la livrare (cash sau card), transfer bancar după emiterea facturii sau plata direct cu cardul pe site, procesată de ShopPay, 100% securizată. Alternativ, la check-out, se poate alege plata rapidă prin Google Pay sau Apple Pay.

Produsele se pot livra prin curier rapid în aproximativ 1-3 zile lucrătoare sau se pot ridica de la sediul Umbra Vision din Brașov.
Pentru ridicarea produselor de la sediu, este necesară efectuarea plății prin transfer bancar sau online cu cardul. Nu se acceptă plăți cash sau card la sediu.

Care este termenul de livrare după efectuarea unei comenzi?

Confirmarea comenzii și predarea acesteia către curier, pentru produsele aflate în stocul intern se face în general în 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se află în stoc, de exemplu ochelarii făcuți la comandă sau cei personalizați (disponibil în curând), vi se va comunica o dată estimată a livrării.
Ulterior predării comenzii către curier, coletul nu mai este în posesia noastră iar pentru un termen de livrare corect este necesar să luați legătura cu firma de curierat.
Mai multe informații găsiți aici.

Ce conține pachetul pe care îl primesc?

  • Ochelarii de soare
  • Lavetă pentru curățarea lentilelor
  • Sac pentru transportarea ochelarilor
  • Cutie transport și depozitare
  • Sticker Umbra Vision
  • Carte de vizită și cartonaș cu informații generale
  • Multă apreciere și recunoștiință din partea noastră

Ochelarii de soare Umbra Vision beneficiază de garanție?

Toate produsele Umbra Vision beneficiază de garanție de doi ani începând de la data achiziției. Aceasta se aplică numai defectelor de fabricație. În acest caz, vom repara sau înlocui gratuit produsul respectiv. Pentru mai multe detalii, vă rugăm accesați această pagină.

Doresc să returnez un produs. Cum procedez?

Puteți returna orice comandă în termen de 14 zile de la primirea acesteia. Cu toate acestea, acest aspect nu se aplică comenzilor personalizate. Astfel, nu puteți returna o pereche de ochelari de soare cu gravură personalizată pe criterii furnizate de către client (disponibil în curând). Pentru a returna un produs eligibil, vă rugăm să ne contactați. Informațiile de contact sunt disponibile aici.

Cât de rezistente sunt produsele Umbra Vision și cum le pot întreține?

În mod normal, ramele din lemn nu sunt la fel de rezistente ca cele din plastic turnat, deci ar trebui să fiți puțin mai atenți atunci când le purtați sau când curățați ochelarii.
Mai mult, toate produsele noastre sunt finisate cu un strat protector pentru a garanta o rezistență sporită. Dacă acestea intră în contact cu transpirație sau apă sărată, vă recomandăm să le curățați ușor cu o cârpă umedă. Deși picăturile de apă nu ar trebui să creeze probleme, nu este indicat să păstrați produsele noastre din lemn în medii extrem de umede pe termen lung. De asemenea, recomandăm ca produsele noastre să nu fie lăsate timp îndelungat în medii cu temperaturi extreme (cum ar fi depozitarea acestora pe timpul verii în mașină, folosirea lor în interiorul saunelor sau chiar utilizarea lor în medii cu temperaturi negative) pentru a evita deformarea sau crăparea acestora.

Perechea mea de ochelari de soare s-a deteriorat. Ce pot face în acest caz?

Dacă produsul a fost deteriorat sau aveți orice altă problemă legată de ochelarii noștri de soare, vă rugăm să ne contactați (informații disponibile în secțiunea Contact) și vom face tot posibilul să găsim o soluție pentru problema dumneavoastră, în conformitate cu politicile noastre, disponibile aici.

Doresc să cumpăr mai multe perechi de ochelari / vreau facturare pe persoană juridică. Se oferă discount? Cum procedez?

Umbra Vision întotdeauna încearcă să se asigure că produsele sunt plasate la un preț acceptabil, pentru a putea mai multă lume să se bucure de ele. Totuși, pentru comenzi corporate, putem să găsim o soluție împreuna.

Facturarea pe persoană juridică este, de asemenea, disponibilă.

În ambele cazuri, ne puteți contacta pe adresa de email office@umbravision.ro, iar noi vă vom oferi o soluție cât mai repede posibil.